Kort från årsmötet 2015

Söndagen den 15 mars 2015, klockan 15:00 samlades klubben för årsmöte. I år hade vi abonnerat Trädhuset ute på Hovdala-fältet, med förhoppning att många medlemmar skulle tycka det vore intressant att komma dit. Nu blev det inte riktigt så, blott 14 personer dök upp vilket givetvis var lite tråkigt.

Nåväl, vi som var där höll ett okontroversiellt möte. Efter årsmötet berättade Johan om klubbens ”haveri-brevlåda” som innehåller rutiner om det värsta skulle inträffa. Mycket matnyttig info!

Efter mötet fikade vi och njöt av den fantastiska miljön och utsikten kring trädhuset. Det var lite mulet och blåsigt men vad gör det när man sitter inne i värmen? Tack alla som deltog i mötet och nu kör vi full fart framåt 2015!

Årsmöte 2015